آموزش اسکن عکس با فتوشاپ

بازدید: 2777 بازدید

 

با توجه به نیاز روزمره کاربران جهت ارسال مدارک از جمله عکس ما در این  درباره مطالبی جهت اسکن کردن عکس و ویرایش ان در نرم افزار فوتوشاپ همراه با توضیح  مرحله به مرحله آن می پردازیم.

قبل از ذکر هر مطلبی  لازم به توضیح است که  برای اسکن کردن نیاز به مقدمات و اصولی دارد که با رعایت انها گام به گام  پیش می رویم:

۱-ابتدا  دستگاه اسکنر را به کامپیوتر خود متصل می کنیم.

توجه:

همانطور که شما هم اطلاع دارید  اسکنر ها برای اسکن کردن به دو نرم افزار نیاز دارند، اول(driver) و دوم نرم افزار مخصوص اسکن.   اما در رابطه با نرم افزار مخصوص اسکن، به دلیل ناساز گار بودن بیشتر این نرم افزار ها با ویندوز های ۷ و ۸ است اما یک روش جایگزین ساده و آسان برای نرم افزار های اسکن وجود دارد. با استفاده از این روش شما می توانید به آسانی، با استفاده از هر نوع اسکنر و در هر ویندوز براحتی تصاویر خود را اسکن کنید.

 مراحل اسکن کردن در فوتوشاپ:

ابتدا نرم افزار فوتوشاپ را باز کرده سپس به منوی فایل رفته و سپس گزینه  important  کلیک کرده بعد از روی دکمه WIAsupport کلیک کنید.

 

بعد از کلیک بر روی دکمه WIAsopport پنجره ای باز میشود که دکمه استارت را می زنیم .

 

سپس در پنچره باز شده در سمت چپ گزینه custom setting را اتخاب کنید و در سمت راست preview را انتخاب کنید عکس اسکن میشود و میتوانید با درگ پنچره حالت انتخاب فقط عکس را اسکن کنید بعد از اینکه تنظیم کردید دکمه اسکن را انتخاب کنید تا فقط خود عکس اسکن شود.

مطالعه بیشتر